Subject: RE: Waldorfkoolide olümpiamängud Viljandi linnastaadionil 17-18 mai
From: "Merit Laan" <[email-masked]>
To: "Lea Visnap" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 12:23:33 +0300

Tere

Tuleb teile appi üks vabatahtlik- vormis ja kotiga. Telk ja auto on
kahjuks teistel üritustel.

Heade soovidega

Merit Laan

Saadetud minu seadmest Galaxy

-------- Algsõnum --------
Saatja: Lea Visnap &lt;[email-masked]&gt;
Kuupäev: 08.05.24 11:27 (GMT&#43;02:00)
Saaja: Merit Laan &lt;[email-masked]&gt;
Teema: Re: Waldorfkoolide olümpiamängud Viljandi linnastaadionil 17-18 mai

Tere
See sobib meile hästi.
Kas me peame midagi veel eelnevalt teatama, kokkuleppima, tegema?

Heade soovidega

Lea Visnap
Haldus- ja arendusjuht

Viljandi Vaba Waldorfkool
Lutsu 3, Viljandi
www.viljandiwaldorf.ee
tel: 509 2177
07.05.24 19:43 Merit Laan kirjutas:

Tere

Meil on kehtestatud teenuse hinnaks 15.- / h. Pakun hinnaks 100.-

Heade soovidega

Merit Laan

Saadetud minu seadmest Galaxy

-------- Algsõnum --------
Saatja: Lea Visnap &lt;[email-masked]&gt;
Kuupäev: 07.05.24 11:28 (GMT&#43;02:00)
Saaja: Merit Laan &lt;[email-masked]&gt;
Teema: Waldorfkoolide olümpiamängud Viljandi linnastaadionil 17-18 mai

Tere

Telefonivestluse jätkuks kirjutan täpsemalt.

Viljandi Vaba Waldorfkooli Ühing korraldab sel aastal üle-eestilisi
waldorfkoolide kreeka-päraseid olümpiamänge 17-18 mai Viljandi
Linnastaadionil.

Kokku osaleb üle Eesti erinevatest koolidest ca 140 viiendate klasside
õpilast ja nende saatjat. Kahel päeval võisteldakse kostümeeritult
ajaloolistel aladel: Kaarikujooks, kilbivõistlus, kaugushüpe, odavise,
kettaheide, maadlus ja maraton (2 km).

Võistlused Viljandi linnastaadionil toimuvad reedel 17.05 kell 14.00 -
ca 17.30 ja laupäeval 18.05 kell 10.15 - 12.30

Mõistame, et oleme oma küsimusega hiljaks jäänud, kuid kui vähegi on
võimalik, siis palume teie kohalolekut vähemalt 1 isikuga ning
omaltpoolt saame anda toeks 1-2 esmaabikoolituse läbinud vabatahtlikku
(õpetaja ja/või õpilane).

Kuna me ei ole varem koostööd teinud, siis on ka küsimus, et kas Teie
kutsumine on tasuline? Oleme loomulikult nõus hüvitama tulemisega
seonduvad kulud jms panustama :)

Heade soovidega

--
Lea Visnap
Haldus- ja arendusjuht

Viljandi Vaba Waldorfkool
Lutsu 3, Viljandi
www.viljandiwaldorf.ee
tel: 509 2177